<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: Wysyłka wniosków > Pismo z aktami / innymi dokumentami do wydania opinii RIO |
Wniosek z dokumentami do zaopiniowania przez Regionalną Izbę Obrachunkową dostępny jest dla instytucji, których organ nadzoru posiada stosowną aplikację oraz korzysta z modułu opiniowania. W celu wysyłki wniosku do zaopiniowania należy przejść do sekcji Nowy Wniosek i wybrać formularz Pismo z aktami / innymi dokumentami do wydania opinii RIO.
Wyświetlony zostanie formularz wniosku, w którym uzupełniamy znak sprawy.
Do wniosku możemy dodać:
1.projekt aktu w formacie zipx – do wniosku możemy dołączyć tylko jeden akt w formacie zipx. Metadane dokumentu zostaną pobrane z pliku XML i wyświetlone na formularzu.
2.dokument w innym formacie niż zipx wraz z załącznikami - po wskazaniu dokumentu głównego w innym formacie niż zipx, tytuł, numer, datę oraz organ wydający należy uzupełnić ręcznie.
W takiej sytuacji system umożliwi dodanie innych plików jako załączników do dokumentu głównego.
Kolejne czynności wysyłki wniosku są analogiczne jak w opisie Wniosek o ogłoszenie aktów w Dzienniku Urzędowym.
Po poprawnej wysyłce, na adres e-mail użytkownika wysyłającego wniosek oraz adresy osób wskazanych na liście mailowej, zostanie przesłane Urzędowe Poświadczenie Odbioru wystawione przez system e-Nadzór informujące o poprawnym przyjęciu wniosku do zaopiniowania poprzez RIO.
Wszystkie wysłane wnioski znajdują się w Korespondencji wychodzącej. W kolumnie Status doręczenia wyświetlana jest informacja o odebraniu wniosku przez system nadzoru RIO oraz istnieje możliwość pobrania pliku PDF wniosku. Po kliknięciu na wniosek, wyświetlona zostanie jego treść.