<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: Wysyłka wniosków > Wycofanie aktów z publikacji w Dzienniku Urzędowym / z nadzoru RIO / Wojewody |
Moduł komunikacyjny pozwala na wysyłanie wniosku o wycofanie aktu / aktów przekazanych do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa oraz z nadzoru Wojewody / Regionalnej Izby Obrachunkowej (z wyjątkiem województwa łódzkiego i kujawsko-pomorskiego).
W celu wysłania wniosku o wycofanie, należy przejść do sekcji Wnioski -> Nowy wniosek. Następnie wybieramy formularz Wniosek o wycofanie aktów.
Na formularzu wniosku uzupełniamy znak sprawy. Następnie klikamy na opcję Wyświetl listę.
Wyświetlona zostanie lista wszystkich wniosków wysłanych do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym oraz do nadzoru Wojewody / Regionalnej Izby Obrachunkowej. Dla instytucji z województwa kujawsko – pomorskiego oraz łódzkiego, na liście dostępne będą tylko wnioski o ogłoszenie aktów w Dzienniku Urzędowym.
W celu wybrania aktów do wycofania, rozwijamy szczegóły wniosku za pomocą ikony „plus” i oznaczamy odpowiednie dokumenty. Następnie klikamy na Zamknij okno w prawym, dolnym rogu.
UWAGA. Za pomocą formularza możemy wycofać tylko akty wysłane wcześniej jednym wnioskiem. |
W zależności od adresata, do którego wysłaliśmy wcześniej akty, zostanie zmieniony odbiorca na przygotowywanym formularzu. Przed wysłaniem wniosku należy określić przyczynę wycofania dokumentów.
Po kliknięciu na Podpisz i wyślij, wyświetlone zostanie podsumowanie wniosku.
Po sprawdzeniu poprawności treści wniosku, podpisujemy go – wniosek zostanie automatycznie wysłany do adresata.
Wniosek o wycofanie dostępny będzie z poziomu zakładki Korespondencja wychodząca.