Użytkownicy

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Ustawienia >

Użytkownicy

W zakładce Użytkownicy znajdują się informacje dotyczące użytkowników instytucji na module komunikacyjnym, ich adresy mailowe oraz nadane role.

 

clip0072

 

System pozwala na dodawanie dowolnej ilości użytkowników. Wyróżniamy dwa typy użytkowników:

1.Użytkownik instytucji – rola pozwala na wysyłanie wniosków oraz dostęp do sekcji Korespondencja i Dodatki;

2.Administrator Instytucji – rola pozwala na zarządzanie użytkownikami instytucji, organami wydającymi, listą mailową a także zmianę danych urzędu. Rolę taka posiada użytkownik, którego login i hasło został Państwu przekazany przez Urząd Wojewódzki.

 

Nowego użytkownika dodajemy poprzez kliknięcie na zieloną ikonę ze znakiem "plus". 

 

clip0073

Wyświetlony zostanie formularz dodawania nowego użytkownika. Po uzupełnieniu podstawowych danych, loginu i hasła, określamy rolę użytkownika. Domyślnie każda osoba otrzymuje uprawnienia Użytkownik instytucji, rolę Administratora możemy nadać poprzez zaznaczenie checkboxa Administrator instytucji. Następnie wybieramy opcję Zapisz.

 

clip0074

 

W celu edycji danych użytkownika, klikamy na odpowiednią pozycję na liście – wyświetlony zostanie profil tej osoby.

 

clip0075